Loja har ordet!

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Louise Bertilsson - 14 april 2011 10:12

Kom ju på att för några dagar sen (måndags tror jag) så såg vi både blåsippor och vitsippor när vi var ute och gick våran kvällspromenad. Vi hade kameran med, men det blev inga bra bilder eftersom solen inte var framme. Blommorna hade liksom slagit ihop sig för dagen. Här är de iallafall som bildbevis:


Härliga vår!!


Om man tänker efter så är det inte så jättefint på våren... det är färglöst ute (med undantag för de första blommorna) tills trädens löv börjar komma.


 Men trots denna färglöshet så är våren härlig. Det är liksom hoppets årstid kanske man kan säga. När man går mot ljusare tider och världen börjar få liv igen. Synd bara att det går så fort... man hinner ju knappt med.. snart är det påsk också...

Av Louise Bertilsson - 14 april 2011 09:59

Har tvättat prinsessans påslakanset så nu hänger de UTE på tork på balkongen. Solen skiner så det passade perfekt att utnyttja tillfället å premiärhänga ute! 


Sen när det är dags att ta in dem så ska jag lukta, och njuta av doften!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards