Loja har ordet!

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Louise Bertilsson - 17 april 2011 15:13

Jag och Anders har varit ute och grejat en hel del idag. När solen skiner är det bäst att passa på. Anders har rensat ut ur garaget vid porten. Och så har vi ställt fram utemöblerna både på balkongen och på altanen + att torkvindan åkte fram. Förra året var inte ens torkvindan framme över huvud taget eftersom dräneringsarbetet inte var klart. Och när det var klart var det bara jord och damm överallt så det kändes inte så fräscht att hänga ut ren tvätt (fast vi hade ju fortfarande balkongen att hänga ut på, och det må du tro att vi gjorde). Men i år så tar vi nya tag med att hänga ut även lite större saker på torkvindan. Perfekt nu när vi har gräs igen! =)


Vi har även gått runt tillsammans på gården och kollat på och pratat om sommarens uteprojekt. Kul!! Inte såå himla stora projekt egentligen, men det kommer ändå bli väldigt stor skillnad när det är klart. Det kommer göra sitt till för trädgården om man säger så. Det är ju, som jag tidigare skrivit, detaljerna som gör helheten. Kanoners tror jag att det kommer bli!


Sen efter lunchen tog vi en promenad i den härliga vårvärmen. 17 grader varmt är inte fy skam... =)

Av Louise Bertilsson - 17 april 2011 09:33

Här kommer ett par bilder från gårdagen på bebismagen. Sista dagen på vecka 35 nu (eller vecka 34+6 för att vara noga).


Här är vi - prinsessan och jag:

    

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards