Loja har ordet!

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Louise Bertilsson - 22 april 2011 19:00

Har varit hos mamma och pappa idag. Min farmor, farfar och brorsa var också där. Trevligt trevligt. Det enda trista var att brorsans sambo jobbade, men vi får ses en annan dag istället...


Jag och Anders tog en liten promenad i solen i mitt gamla kvarter, i kvarteret där jag växte upp - där jag tillbringade min barndom. Det väcker många minnen till liv av att tänka på hur det såg ut då och vad som har förändrats. Vi gick även i skogen där vi brukade leka som barn. Vi såg bland annat "spökhuset" som alla barnen var rädda för... hehe...


Nu på kvällen har jag och Anders myst och ätit påskmat bara vi två. Riktigt gott!


Anders är ute och går nu, men jag känner att det blir för mycket för min bebismage att gå en gång till idag. Så jag hoppas på fint väder imorn också så att vi kan gå då.


Önskar er alla en riktigt GLAD PÅSK!!


Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards