Loja har ordet!

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Louise Bertilsson - 5 april 2011 16:44

Prinsessan hade hicka. Stackars liten! Det var ett rytmiskt och regelbundet dunkande inifrån min mage på samma ställe. Men det försvann efter några minuter som tur var. Det är jobbigt att hicka ju...


Nu har jag precis tagit ut bröna ur ugnen. Bakade nämligen bröd så Anders kan ta med sig till konferensen imorn på jobbet. Det är nämligen hans tur att ha med fika.


Ska bege mig till köket igen för att knåpa ihop ett cornflakestäcke till fisken. Och skala potatis. Ska bli gott!

Av Louise Bertilsson - 5 april 2011 12:25

Nu är det deklarerat och klart för den här gången. Lite klirr i kassan bidde det iallafall!Det tackar man inte nej till precis! =) Vi hade inte ens räknat med skatteåterbäringen när vi räknade på min framtida inkomst (eller inkomst och inkomst - det blir inte många kronor när man är föräldraledig) så det blev ett plus! Perfekt!

Av Louise Bertilsson - 5 april 2011 10:08

Fick för mig att jag skulle diska ugnsplåtarna. Ångrade mig ganska snabbt när jag insåg hur hårt jag skulle få jobba för att få dem rena. Men jag fullföljde mitt uppdrag så nu är alla plåtarna rena och fina!


Tvättmaskinen och diskmaskinen är i full gång också. Skönt att få såna saker undanstökade. Det är ju inte speciellt jobbigt det heller med tanke på att maskinerna gör allt jobb. Tack den som uppfann dessa två underbara assistenter! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards