Loja har ordet!

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Louise Bertilsson - 26 april 2011 10:25

Fick rekommendationen att packa BB-väskan nu. Det är ju trots allt inte såå långt tid kvar, och bebisen kan komma när hon vill. Så det är lika bra att packa väskan så den är redo och bara ryckas med när det är dags. Då har man nog varken sinnesnärvaro, lust eller ork att börja packa kan jag tänka...


Men det är inte så lätt att packa. Hur sjutton ska man veta vad jag och den nyfödda bebisen behöver ha sen?


Googlar och kollar i böcker om pack-tips och det klarnar väl lite iallafall. Men ändå, man vill ju inte missa nåt viktigt... samtidigt som man inte vill packa med FÖR mycket grejer, vilket troligtvis är lätt gjort... Sen vet man ju inte vad man får på BB... blöjor t.ex


Aja, det löser sig. Det känns iallafall bra att ha börjat så kan man lägga ner saker undan för undan när de dyker upp i skallen. I värsta fall får man väl köpa på vägen hem om man har missat att packa nåt.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards