Loja har ordet!

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Louise Bertilsson - 23 april 2011 20:00

Nu börjas det. Tiden då de otäcka sniglarna ska matas. Vi har nämligen matat dem för första gången idag. Det kryllade av sniglar precis utanför våran gård. BLÄ!! Men nu fick de små rackarna mat, så vi håller alla tummar vi har för att de kryper tillbaka till sina bon och dör!! (det är så maten fungerar)

Av Louise Bertilsson - 23 april 2011 19:51

Jag och Anders skulle ut och gå mitt på dagen. Vi började att gå sakta. Hade sammandragningar. Vi fick lov att vända när vi kom till vägen neranför oss, det gjorde ont i magen pga sammandragningar så jag kunde knappt gå. När jag kom hem la jag mig i sängen och vilade ett tag. Och det blev genast mycket bättre.


Nu på kvällskvisten gjorde vi en revansch-promenad och nu gick det riktigt bra! Vi gick inte jättelångt, men vi gick ändå det vi hade tänkt och kom runt med bara en enda sammandragning i bagaget!

Av Louise Bertilsson - 23 april 2011 11:32

Anders har gjutit det sista vid garageportarna nu. Det blir kanonbra! Nu är han ute och finjusterar lite och ser så att allt ser bra ut.


Jag kommer att bege mig till tvättstugan för att plocka med lite tvätt.


Förresten, jag har läst mig fram till en mycket bra metod för att lindra sammandragningar, nämligen att ställa sig på alla fyra på golvet. Det funkar kanonbra. Sammandragningen ger med sig ganska så snabbt och det känns mycket mycket skönare. Häftigt att en sån lätt åtgärd kan kännas såå skön.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards