Loja har ordet!

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Louise Bertilsson - 6 augusti 2011 18:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise Bertilsson - 6 augusti 2011 15:30

Jagar efter en klippningstd hos nån frisör som inte är FÖR dyr, men det är svårt så här i semestertider. Får prova igen på måndag...


Minklippningsplan är att klippa av en hel del på längden, för som det är nu så är det för långt för att ha håret utsläppt. Det gör riktigt ont när de långa hårstråna fastnar i små bebisknytnävar som reflexmässigt hålls ihop...


Men... lugg eller inte, det är frågan?! Och ska jag fortsätta ha uppklippt (rejält kort uppe på)? Bör jag bleka överhåret som jag hade tidigare? Färga underhåret svart kanske?


Nu har du chansen att säga vad du tycker ;)

Av Louise Bertilsson - 6 augusti 2011 15:19

Anders har gipsat klart det sista i badrummet nu. Han har även varit till Humbo med en massa skräp å bråte från det gamla badrummet. Skönt att slänga bort sk-iten!


Vi har möblerat om på altan för att få bättre plats med barnvagnen. Vi provade oss fram och kom fram till en lösning som känns bra. Nu är det mycket mer utrymme känns det som =)


Annars då? Vi grejar lie..... tvättat, plockat lite med disk och tvätt och lite annat smått och gott, städat toaletten å nu dammsuger Anders. Det är fortfarande rörigt och lortigt här hemma, men det är oundvikligt när man renoverar. Men lite bättre blir det nu.. Vi gör allt för att det ska se hyfsat ut trots vårat badrumsprojekt.

Och så myser vi förstås med Ida!! Det viktigaste uppdraget i vårt liv! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards