Loja har ordet!

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Louise Bertilsson - 8 augusti 2011 18:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise Bertilsson - 8 augusti 2011 18:19

Bokade en klippningstid för ett par veckor sen, men fick förhinder så i morse ringde jag och avbokade. Passade då på att fråga om hon hade råkat få in nån återbudstid idag eller imorn. Och snacka om tur, idag halv tolv hade hon en avbokning som jag genast tackade ja till! =)


  När jag åkte till klipperian såg jag ut så här.


Som i alla såna här före-och efterbilder så måste man se sammanbiten ut på före-bilden. Och glad ut på efter-bilden! =)


 Och när jag åkte därifrån såg jag ut så här. Nu är det klippt med andra ord!! =)


Vågade ta en hel del på längden (tror att hon sa närmare 2,5 dm). Det korta uppe på huvudet och luggen fick vara med även denna gång. Men liiite skillnad blev det. 

Vad tycks? 

Av Louise Bertilsson - 8 augusti 2011 09:27

Ibland är det inte bra att vara för snabb att städa!!


Har nämligen råkat slänga tidningen där Idas födelseannons var med och jag undrar nu om det är nån som av en händelse råkat spara den och som kan tänka sig att skänka den till oss?!


Skulle hemskt gärna vilja ha den i fysisk tidningsform (inte utskriven från nätet), så ja, jag tigger och ber om att få den av nån vänlig själ. Chansen att nån har kvar den är nog inte så stor, men man kan ju alltid försöka gå ut med en efterlysning.. det KAN ju kanske ge resultat...  

Av Louise Bertilsson - 8 augusti 2011 09:00

Anders mormor fyller år idag, så här kommer ett stort grattis från oss i Smedjebacken!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards