Loja har ordet!

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Louise Bertilsson - 9 augusti 2011 13:15

Satt ue på altan i förmiddags och fick se något fyrbent komma in på gården. Jag var precis på väg att resa mig för att mota bort katten (jag gillar ju inte katter!), men då fick jag se att det var en söt liten räv. Så jag stannade upp för några sekunder och bara tittade. Sen sprang den iväg.


Apropå djur så ägnade jag mig åt gårdsrensning igår kväll. Jag lastade nämligen släpet med en massa bråte från gamla badrummet. Och varje gång jag lyfte på en gipsskiva, eller planka eller nåt annat skräp så var jag livrädd att ta på något slemmigt. Hade nämligen redan fått mig ett par äckliga överraskningar i form av en stor groda, tre mördarsniglar + lite andra slemsniglar, och tvestjärtar...


Nu är Anders på Humbo och tömmer lasset. Skönt.


Rörmokaren var förresten här i morse och kopplade in nya golvbrunnen. Så med andra ord flyter projektet badrum på bra. Det är Anders som håller i samordningen mellan alla parter, och det funkar jättebra (+ att det tjänar man några tusenlappar på, och det är ju inte fy skam).


Dags för blöjbyte känner jag...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards