Loja har ordet!

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Louise Bertilsson - 27 augusti 2011 20:41

På slutet av graviditeten tog jag av mig mina ringar, ville inte riskera att behöva klippa upp dem ifall det skulle bli akut kejsarsnitt. Sen dess har jag varit ringlös.


Har provat dem flera flera gånger lite då och då i hopp om att det skulle gå bättre... men nej... även fast jag gått ner alla graviditetskilon så sitter inte ringarna bra. Det såg liksom fläskigt ut framför ringarna när de satt på fingret. Så det fanns typ 3 alternativ: antingen banta ringfingret (men det vette sjutton hur man lyckas med!), ha dem på en halskedja eller förstora dem lite.


Jag röstade för alternativ tre, och började kolla upp priser. Det skiljde mycket mycket i pris beroende vart man frågade. Där vi lämnade in dem idag skulle det kosta 500 för båda ringarna. Bra pris tycker jag jämför med de andra ställena. Ett annat ställe skulle ha minst 800 för båda, och det tredje stället skulle ha 1500 för båda ringarna. Så det lönar sig verkligen att höra sig för. Men man tror ju inte att det ska skilja så mycket, men det gör det tydligen.


Vi träffade bästa Anna och Samuel i Borlänge idag och shoppade lite, mest grejer till Ida + att vi lämnade in mina ringar. Ska bli sååå skönt att kunna börja använda dem igen, känner mig faktiskt naken som inte har dem på mig.

Längtar tills jag får hämta ut dem!!


När vi kom hem gjorde vi ett städryck så nu är det rent och fint här hemma igen! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards