Loja har ordet!

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Louise Bertilsson - 26 augusti 2011 16:33

Anders är och slänger skräp. Bort bort bort med alla kartonger från badrumsmöblerna!! Vi hade kartonger till förbannelse i hallen, men nu är de borta! Vad fint det blir på en gång när man städar bort sånt som inte ska vara där det var. Hehe =)


Nu ska det bara dammsugas i hela huset, det är välbehövligt kan jag lova. Vi har liksom inte brytt oss om det när vi visste att det skulle springas med skor inne (hantverkare liksom). Då är jobbet ogjort ändå ju.. då kan man lika gärna låta bli från början. Jag vågar faktiskt inte ens nämna hur längesen det var vi dansade polka med dammsugaren... så jag låter det vara osagt... vilda gissningar är tillåtet.


Japp, badrummet är helt klart nu sånär som krokar till handdukarna. Men vi har inte hittat krokarna med stort K än så vi letar vidare. Vi klarar oss utan en stund till.


Trevlig helg!

Av Louise Bertilsson - 26 augusti 2011 13:08

Tycker att jag får dålig respons när jag behöver råd och tips... det är ju därför jag vänder mig till er, mina läsare.


Snart är det helg! Det är ju inte jättestor skillnad för mig och Ida, men den stora skillnaden ligger ju i att vi är hemma alla 3 i två dagar. Värdefull tid med hela familjen.


Idag har jag städat lite, plockat å grejat. Tvättat å bytt handdukar. Nu ska jag strax slå mig ner i soffan å läsa lite tror jag innan prinsessan vaknar och vill ha mat.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards