Loja har ordet!

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Louise Bertilsson - 3 april 2012 12:29

Jag och Ida har haft en jättetrevlig förmiddag på öppna förskolan. Mycket barn och mammor var det idag. Kul! Tycker att det är så himla roligt när folk uppskattar den verksamheten som erbjuds när man är hemma. Det är alldeles lagom att åka ner och sätta sig och leka lite ett par timmar. Perfekt både för föräldrar och barn. Barnen får leka och kika på andra barn och mammorna får tjåla lite =)


Just nu sover Ida ute i vagnen och jag passar på att blogga. Sen blir det en promenad i solen. Det är inte så varmt ute, men solen är iallafall framme och det gör ju sitt till. I morse var det förresten 5,5 minusgrader och frostigt ute. Men det gick ju över ganska snabbt som tur var.


Förresten, var det nån som fick alla rätt på lego-gissningen?

Av Louise Bertilsson - 3 april 2012 09:17

Natten har jag tillbringat i Ullared och på det gigantiska varuhuset Gekås. Det var inte bara jag som var där, utan även Ida och Anders var med och det gick jättebra. 


Vi strosade omkring bland alla grejer, vände och vred och njöt av att vara där. Och det blev en hel del inköp också förstås till oss alla 3 - precis som det ska! De hade gjort om en hel del sen vi var där sist, men det var sig likt i det stora hela.


Jag vaknade av att högtalarrösten sa "Gekås kundradio", och jag hörde rösten i huvudet. Det var såå verkligt.


Man kanske kan tolka min dröm som att jag längtar dit, för det gör jag. Hihi.

Av Louise Bertilsson - 3 april 2012 08:07

Idag är det ingen vanlig dag, det är nämligen Farmors födelsedag! Min Farmor. Bästa Farmor. 

Men inte vilken födelsedag som helst, utan jämna år. Vill därför skriva ett inlägg till bara dig, dagen till ära. 


Många grattiskramar från mig, Ida och Anders!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards