Loja har ordet!

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Louise Bertilsson - 2 november 2013 18:14

Yes! Vi vann! Jag och Anders, tillsammans med Måns, vann över mjölkstockningen!! 


Måns ammade jätteduktigt trots att vi la han åt fel håll. Och vi masserade, höll varmt med dusch och vetekudde, och vilade. Och det visade sig vara ett vinnande koncept. 


I fortsättningen kommer jag att vara mer försiktig med hur jag klär mig, för jag verkar tydligen vara lika känslig den här gången som jag var med Ida. En sak är iallafall säker, och det är att jag kommer göra allt som står i min makt för att behålla restaurangverksamheten igång. Det är alldeles för viktigt för mig att amma att jag kommer låta några hinder på vägen sätta stopp för mig. Jag gillar att amma av många olika orsaker. Punkt. Så är det bara. Och då kommer jag kämpa. 


En annan sak vi får kämpa med här hemma just nu är Idas hosta som tyvärr har kommit tillbaka igen. Hon hostar, speciellt vid ansträngning och på nätterna, tills hon nästan spyr (ibland har det hänt). Jag tycker att det är riktigt jobbigt. Obehagligt. För jag vet hur jobbigt det är med envis hosta. Ida verkar vara en tjej som har lätt för att drabbas av just envis hosta. På nätterna gäller det att få henne lugn så att hon inte gråter för då blir hostan lite bättre. Men det är lättare sagt än gjort många gånger. Lilla gumman <3

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards