Loja har ordet!

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Louise Bertilsson - 18 november 2013 20:14

I en mindre evighet har jag dragit på att uppdatera mobilen, jag har inte velat förstöra alla inställningar och utseende som jag har gjort. Men efter att den har börjat hänga sig och strypa batteriet så kände jag att jag inte hade nåt val idag. Så nu är telefonen uppdaterad och jag har sååå problem att hitta tillbaka till det som jag hade. Jag var nöjd, men nu får jag inte till bakgrunden längre. Ja, jag vet, det ÄR ett I-landsproblem, men det är lika irriterande för det!


Får klura lite på det där. 


Annars tycker jag att uppdateringen verkar rätt bra faktiskt, även fast det tar lite tid att lära sig hitta i telefonen igen... 

Av Louise Bertilsson - 18 november 2013 10:50

BVC med Måns nu på morgonen. Hans siffror stiger i bra takt, han följer sina kurvor bra, både vad gäller vikt och längd. Läkarundersökning var det också, och han klarade besiktningen utan anmärkning. Våran lilla kille mår prima! Det är alltid lika skönt att höra förstås. Han avslutade BVC-besöket med att bajsa, sen ganska snart direkt efteråt så spydde han lite på min axel. Då var han nöjd och glad kille igen =)


Mitt järnvärde stiger också, nu är det uppe på 127 så det ska vi verkligen vara nöjda med =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards