Loja har ordet!

Alla inlägg den 28 november 2013

Av Louise Bertilsson - 28 november 2013 18:57

Hmmm. Upptäckte att ett litet fel har smugit sig in på Måns... kan du se vad? ;-)


I say no more... haha! :-D

Apropå ingenting så har Måns fått sina livs första tårar idag. Jag går sönder en liten bit när man ser och hör hur ledsen han är och så ser man de små tårarna leta sig nerför lilla kinden från de finaste mörkblå ögonen. Innan man hag vant sig liksom, för sen är det ju eb självklarhet med tårar men inte så här i början. Då är det hjärtskärande. Tur att man vänjer sig snart ;-)

Av Louise Bertilsson - 28 november 2013 15:26

Hämtade Ida från dagis vid 2. Vi hämtade posten, gick in och tog av oss ytterkläderna och sen försökte jag söva om Måns igen eftersom han fortfarande var väldigt trött. Startade torkis också så att det inte skulle glömmas bort.

Samtidigt som jag försökte söva Måns tog jag fram å förberedde mellis.

Sen var det tydligen dags för lillkillen att få ny blöja för det började lukta.... jahapp. Blöjbyte mitt i allt. Och till råga på allt så räckte det inte med en gång för precis när jag bytt klart å tog upp honom så lät det igen å det var bara att börja om. Från början. Och mer därtill för den här gången behövdes kläderna bytas också.

Medans jag bytte andra gången satt Ida iallafall vid bordet och åt mellis.

Hade det inte varit för Måns gallskrik hela tiden så hade det varit under bättre kontroll. Men en bebis som skriker så mycket vill nåt. Måns hade kommit på att han var akut hungrig. Så här sitter vi i soffan alla 3. Ida pusslar på plattan, Måns äter och jag håller på att hungra ihjäl. Nu är det min tur att bli akut hungrig för jag hann absolut inte äta nå mellis...

Så kan det bli när allt inträffar på samma gång.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards