Loja har ordet!

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Louise Bertilsson - 17 november 2013 17:53

Eftersom Måns tajmade in sin födelsedag till den 17:e, precis som Ida så "firar" båda barnen idag. Ida firar att hon blir 2,5 år och Måns att han är en månad idag. 


Tänk vad fort tiden går! Kan inte fatta det faktiskt. 


Dagen till ära lockade solen ut oss för en promenad hela familjen. Har varit väldigt försiktig med att gå ut, för jag vill inte riskera att få mjölkstockning igen pga kyla och blåst. Men idag lockade solen alltför mycket, så vi begav oss ut med syskonvagnen och 2 mätta och glada barn =)


Jag pälsade på mig lager på lager på lager på restaurangerna för att göra allt för att hålla mjölkstockningen borta. Och nåde den om den ändå kommer, då borde det iallafall inte bero på kyla och blåst, för det KAN knappast ha blivit kallt idag.... OM det är så, och det beror på kyla trots allt, så ser jag ingen annan utväg än att göra som björnarna, nämligen gå i ide. Men jag hoppas förstås att jag slipper så att jag kan börja ta promenader. Saknar det, saknar vagnpromenaderna!! Hoppas att jag har kommit på ett koncept så att jag kan återuppta min dagliga promenad. Hoppas hoppas hoppas!! 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards