Loja har ordet!

Alla inlägg den 14 november 2013

Av Louise Bertilsson - 14 november 2013 19:04

Idag har vi ärat nya Ikea i Borlänge med ett besök. Planen var att vi skulle dit INNAN Måns föddes eftersom de hade öppning den 25/10. Men nej. Den planen sket sig för då var Måns redan född. Vi åkte dit idag istället. Det var lite småsaker vi skulle ha + att det var skönt att komma ut lite. 


Passade även på att besöka Caroline och Axel när vi ändå var i krokarna. Kul att se honom när han är så liten, en riktig kopia av storasyster Selma =)


När vi kom hem packade vi upp det vi köpt, bland annat en lampa, handdukar, ljus (såklart!) och lite annat smått och gott. En lyckad liten tripp trots att det inte var mycket vi skulle ha. Vi hittade iallafall nästan allt vi sökte så det var ju bra. 


Öppnade posten när vi kom hem, och jag måste säga att jag blir sjukt besviken och arg när jag öppnar ett paket med kläder jag vunnit på Tradera och märker att det är hål i byxorna. HÅL liksom!? -Och inte bara ett dessutom... Jag skyndade mig att kolla objektsbeskrivningen som säljaren skrivit om auktionen och där står ingenting om några hål... besviken köpare är vad jag är! Men jag har mailat säljaren så får vi se vad som sägs. Hade jag vetat hade jag aldrig budat. Förstås. Hål i kläder vill jag inte ha!! 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards