Loja har ordet!

Alla inlägg den 20 november 2013

Av Louise Bertilsson - 20 november 2013 23:45

Kolla vilka fina nappar jag råkade snubbla över igår när vi var på Willys i Borlänge:


 


De fick förstås följa med hem för jag kunde inte motstå dem =)


Vi hamnade förresten på Ikea också. Igen. Och Kupolen. Det var riktigt skönt att strosa runt där en vardag kan jag ju meddela, speciellt på Ikea för där kommer det garanterat vara mycket folk de närmaste helgerna skulle jag tro. Och innan vi åkte hem handlade vi på Willys, och det var då jag såg de där läckra napparna =)

Av Louise Bertilsson - 20 november 2013 18:04

Idag var det Idas tur att åka till BVC, men vi var med allihopa. Det var nämligen dags för 2,5-årskontroll. Och vi kan konstatera att hon har blivit jätteduktig på att åka till vårdcentralen och besöka BVC. Hon vägdes och mättes utan problem (vilket inte var längesen hon vägrade), och hon pratade och var inte ett dugg blyg! 


Siffrorna ja, hon följer sina kurvor jättefint med sina 92 cm och 14 000 g. 


Talet var det inget fel på heller, utan hon klarade att benämna de olika sakerna som hölls fram, och hon klarade även det andra som testades, både motoriskt och språkligt. Vi var inte ett dugg oroliga för att hon inte skulle klara "språktestet" så mycket som hon pratar. Men nu är kollen iallafall gjord, och hennes kunskaper och siffror är införda i hennes journal. 


Vilken duktig tjej vi har! <3

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards