Loja har ordet!

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Louise Bertilsson - 7 april 2013 13:12

Idag skickar jag många grattiskramar till Baggarvet i Borlänge. Det är nämligen bästa Carolines födelsedag!! 


Anders och Ida hälsar också grattis förstås! Och så passar vi på att skicka några för tidiga grattishälsningar till Johan som fyller år om några dagar. 


GRATTIS! 


Hoppas att dagen bjuder på mycket gofika!! =)

Av Louise Bertilsson - 7 april 2013 10:36

Igår ärade vi Sportys lekland i Falun, tillsammans med bästa sällskapet; Anna och Samuel. Vi hade som vanligt superkul! Och varje gång Ida hade åkt den blå guppiga rutschkanan sa hon: "åka kana igen". Man blir riktigt glad åt att se hennes glada min när hon svischar nerför kanan i nåns knä. Superhärligt!!


 


På Sportys har både liten och stor roligt, det kan jag garantera! =)





 


Ursäkta den dåliga bilden, men man ser iallafall att det är Anna, Ida och Anders som kommer nersvischande i kanan. Jag tror att det är Samuel som sitter redo att åka längst upp till höger i bild också. Det här är Idas favvokana som hon kan åka om och om igen. Och när det är klart vill hon åka igen och igen! =)


Jag lovar att uppdatera er med en bildbomb från lekdagen i Falun, men det får bli senare för bilderna ligger nämligen på Samuels kamera så vi får vänta tills vi ses nästa gång. Men bilder kommer absolut förr eller senare!! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards