Loja har ordet!

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Louise Bertilsson - 12 april 2013 21:00

Jag och min förkylda näsa tar en tidig kväll och kryper till kojs nu i hopp om att få sova. Men först kom jag på att jag var tvungen att uppmärksamma 5-årsdagen som "firas" idag. 


Idag är nämligen 5 år sedan vi flyttade till Smedjebacken, ett bra beslut för vi trivs verkligen här =)

Av Louise Bertilsson - 12 april 2013 19:33

Att måla är bland det roligaste Ida vet. Hon väljer ofta att måla när vi frågar henne vad hon vill göra. Men man måste ha tid på sig för hon kan sitta länge och väl och knåpa på sina teckningar. Färgglatt och fint blir det! 


Och jag lyckades fånga hennes fina pennfattning på bild när hon kröp närmare papperet för att rita koncentrerat. 


 


Mammas duktiga lilla tjej <3

Av Louise Bertilsson - 12 april 2013 19:29

Jag har drabbats av ett nysmaraton idag. Nyser konstant. Hela dagen. Å nu är jag täppt i näsan också. Antar att man tyvärr kan kalla det förkylning. Hoppas att jag slipper bli värre iallafall. 

 

Ida är också snorig, och täppt i lilla näsan på nätterna. Så även för hennes del hoppas jag att det inte blir värre. 

 

Önskar att vi kunde få vinka hej då till alla förkylningar, hosta och andra sjukdomar på låååång sikt!!!! 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards