Loja har ordet!

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Louise Bertilsson - 20 april 2013 21:30

Känslan när man kryper ner i sängen bland nytvättade sängkläder och en ren pujje. Mmmm! =)


God natt!

Av Louise Bertilsson - 20 april 2013 11:04

Mitt årliga projekt är nu igångstartat. Äntligen. Det har legat lite på is pga lite olika omständigheter såsom sjukdomar. Men nu idag på förmiddagen tog jag tag i saken. 


Jag pratar nämligen om att plantera om blommorna. Hann med en hel del även fast det är mycket kvar. Men tar man en blomma i taget så har man snart gått igenom allihopa. 


Jag hade förstås sällskap av den söta arbetsledaren som pratade med blommorna. Hon sa att blommorna blir glada och att de får ny jord. Stämmer bra det, för blommorna blir verkligen glada och ser superfräscha ut när de fått nytt runt rötterna. 


Nu tar omplanteringen en liten matpaus, men jag kommer självklart att fullfölja mitt projekt. Mitt årliga projekt. Vet dock inte vilken dag riktigt, men klart kommer det garanterat att bli iallafall. Tycker att det är ett viktigt projekt =) Och roligt, för det ger verkligen resultat! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards