Loja har ordet!

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Louise Bertilsson - 15 april 2013 20:34

Öppnade på jobbet i morse = tidig morgon. 


Medans jag gjorde mig i ordning upptäckte jag att jag inte var den enda som var vaken. Jag såg nämligen en räv smyga förbi på baksidan ovanför våran gård. Det var första gången jag kan påminna mig om att jag såg en räv. Det var en fin räv med väldigt fin och yvig päls. 


När jag satte mig i bilen och var på väg mot destination jobbet så gick det ett rådjur över vägen. 


Jag hann med andra ord vara på safari på morgonen innan klockan ens hade slagit 6.30  Ett riktigt Sverigesafari. 


Nu är jag trött. Riktigt trött. Har varit på kvällsmöte på jobbet, personalmöte för att vara exakt. Ett bra möte, men jag blir alltid så trött efteråt. Längtar efter sängen, kudden och täcket =)


Imorn är det VAB för min del. Ida har feber igen. Hon var hemma med pappan idag, men imorn är det jag och Ida som ska vara hemma och mysa och ta det lugnt. Önskar att hon kunde få vara frisk nu, slippa snor, hosta och feber. Tack!!! Men tyvärr så är det ju inte riktigt så verkligheten ser ut när man precis börjar på förskola/dagis. Då drabbas man av alla bacilusker.... man ska ju härdas den hårda vägen verkar det som. Men det är jobbigt. Jättejobbigt. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards