Loja har ordet!

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Louise Bertilsson - 21 april 2013 11:03

Grovköket är ett rum som är underskattat. Jag fullkomligt älskar vår groventré av många anledningar; bra förvaringsmöjligheter till både köksgrejer, vaser, städsaker och annat smått och gott. Även vagnen som Ida sover lunchsovningen i + våran källsortering står där. Och nu i omplanteringstider är det superbra att ha ett givet ställe att vara å grejsa med jord, blommor och vissna löv. Fullkomligt perfekt att inte behöva vara försiktig för att smutsa ner, att verkligen ha ett ställe med våtrumsmatta som man bara kan skölja av om det skulle behövas. Tillgång till vatten finns också i rummet, så ja, det här inlägget är helt enkelt en hyllning till vårt grovkök som löser många praktiska problem! =) 

 

Lunch nästa: blir rester idag. Rester är också mat, men vi får äta olika mat. Men det gör inget nångång ibland. Ida får lax och ris, Anders äter makaroner och skinksås och jag ska äta makaroner och stekt bacon. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards