Loja har ordet!

Alla inlägg den 16 april 2013

VAB

Av Louise Bertilsson - 16 april 2013 14:46

VAB idag alltså. Trist och lång dag inne med liten sjukling. Hon roar sig mest med att ta det lugnt framför datorn och olika youtubeklipp, vilket är helt okej när man är hängig. Läsa böcker, måla och mysa med mamman är också en stor punkt på vad vi gör idag. 


Hon hade en febertopp på 39,5 igår kväll igen. Men i morse var det mycket lägre igen. Det var likadant igår, sen kom febern tillbaka igen under dagen och var som värst på kvällen igen. Har vi otur måste hon vara hemma hela veckan. Igen. Men vi tar en dag i taget, och slutar aldrig hoppas att det var sista dagen. 


Men det trista under nätterna är dock inte att hon har feber, utan det som är värre är att hon hostar som 17, så det är svårt för henne (och oss) att slappna av helt och sova. Tänk om man kunde hjälpa till på nåt vis, jag är villig att göra allt. Och jag vet förstås att vi gör allt vi kan för att hjälpa till. Men ändå känner man sig otillräcklig. 


Bli frisk nu älskade lilla Ida!

Av Louise Bertilsson - 16 april 2013 14:43

Måste bara dela med mig av det här härliga klippet. Inte ens jag kunde låta bli att dra på smilbanden! =)


http://www.youtube.com/watch?v=u3qEHt9mj4g


Du måste ha ljud på så att du hör vad som sägs, annars försvinner hela poängen med klippet. 


SÅ himla bra!! 




Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards