Loja har ordet!

Alla inlägg den 4 april 2014

Av Louise Bertilsson - 4 april 2014 23:24

Drömfångare som fångar mardrömmar om nätterna finns redan.

Efterlyser ytterligare 2 fångare som eliminerar två andra typer av "nattproblem".

En snarkfångare och en hostfångare.
Ida, Anders och jag har börjat hosta på kvällarna/nätterna och Anders snarkar.

Okej då. Det kanske var lite för mycketbbegärt att få båda, men om jag skulle vara tvungen att välja så är valet lätt. Önskar verkligen att någon kom på den briljanta idén att uppfinna en hostfångare. Det är faktiskt värre än Anders hemmagjorda sågverksläte till snarkningar. Hosta på nätterna är sömnbovar som förstör på alla sätt och vis. Ogillas stort och mycket!

Så det vore väldigt trevligt och välkommet om nån vänlig själ hade tid att uppfinna en hostfångare till mig pch min familj. (Å när du ändå är i farten kan du lika gärna slänga ihop en snarkfångare också så blir vi kvitt båda "problemen".)

Eller kan det vara så smart att en drömfångare kan ha flera användningsområden och fånga in fler sömnbovar än mardrömmar? Kanske ska testas?

Måns äter dagens sista mål "Måns-mjölk", sen är det dags att försöka sova. Hoppas att jag lyckas somna inman det börjar reta i halsen å göra så att jag börjar hosta. Önskar att jag hade den där hostfångaren redan nu. Och snarkfångaren också hör jag......

;-)

Natti natt

Av Louise Bertilsson - 4 april 2014 14:15

Den här veckan har varit jobbig eftersom jag inte mått bra. Så jag jublar;


 


Äntligen fredag!!



Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards