Loja har ordet!

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Louise Bertilsson - 6 april 2014 18:07

Pust. Nu är mitt evighetsprojekt klart. Jag fick nämligen ett superbra erbjudande som jag bara inte kunde missa. Så jag skred till verket på en gång. Projektet var att göra en fotobok till Måns. 


En fotobok låter ju superenkelt att göra. Och ja, det är inga större problem. Men det tar tid. Väldigt lång tid. Boken heter "Måns första tid" och handlar om just det - hans första tid (både i och utanför magen). Det är mycket som ska stämma i tidsordning och det medför en hel del bläddrande i digitala fotoalbum på datorn och på både min och Anders mobil innan man hittat alla bilder man vill ska vara med. 


När alla bilder är bestämda och utplacerade fint i fotoboken ska det ju skrivas nån liten snitsig text, samt dekoreras. 


Sammanlagt med allt så tar det en hel del tid. Och så måste man ju alltid räkna med att nånting går fel så man får backa tillbaka och börja om ibland. 


Nu kan jag iallafall pusta ut, för beställningen är ivägskickad och räkningen är betald. 


Väntar med spänning tills jag får hämta ut den, alltid lika spännande att se det man beställer live. ÄNNU mer spännande när jag ägnat så många timmar åt den, för jag vill ju verkligen bli nöjd. Jag hoppas att jag är lika nöjd när jag ser den live som när jag skickade in beställningen.


Det som kändes som ett evighetsprojekt när jag startade är nu avslutad, och det är jag glad för =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards