Loja har ordet!

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Louise Bertilsson - 3 juni 2014 23:00

Innan jag sluter ögonen för idag så slog det mig att för exakt 1 år sedan så träffade vi Måns för första gången. Då hade vi ingen aning om att han var en pojke och vad han skulle heta, men vi fick träffa honom på UL. Vi fick se hur han låg där inne i magen och hade det bra. Hur han växte som han skulle. Och det som slog oss var att han var väldigt lik Ida redan då. Det var riktigt kul att kunna se likheterna dem emellan redan i magen =)


Tänk att det redan gått 1 år. 


Nu är den lilla bebisen 7,5 månader. Redan. Och för ett år sedan var han ca 19 veckor gammal i magen. Det är nåt alldeles speciellt att se sin bebis på UL. Magiskt och underbart, men samtidigt nervöst. 


Nej, nu ska jag sova. Natti. 

Av Louise Bertilsson - 3 juni 2014 21:59

Grattis på födelsedagen Mormor! 

 

Ett inlägg på födelsedagen är inte för mycket begärt även fast jag vet att du troligtvis inte läser. Bortglömd är du iallafall inte.

Av Louise Bertilsson - 3 juni 2014 20:38

Tänk om man kunde få till en sån här fin fläta: 


 



Så fin blev jag efter frisörbesöket idag. Men kommer jag kunna återskapa den? Nej det finns inte en chans. Jag kämpar varje dag med att få till en vanlig fläta på mig själv, så en inbakad kommer jag nog bara få när jag varit hos frisören. Kommer nog aldrig lära mig konsten att göra såna. Så jag ville föreviga dagens frisyr eftersom den är speciell =)


Av Louise Bertilsson - 3 juni 2014 16:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise Bertilsson - 3 juni 2014 15:03

Om man sträcker på sig blir man lång och kan nå det man vill:


 


Av Louise Bertilsson - 3 juni 2014 14:58

Avsked och hej då är aldrig roligt när det är  nån man tycker om. När det är nån som både jag och Ida (och alla andra) tycker om. Ibland förstår man inte ens varför reglerna är som de är. Kan faktiskt inte fatta alls.


Men den bittra sanningen var att vi fick lov att säga hej då idag. Men vi ses snart igen hoppas jag! 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards