Loja har ordet!

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Louise Bertilsson - 16 juni 2014 17:48

Jag och Måns var till mitt jobb och hälsade på innan det var dags att hämta bästa syrran från dagis. Det var trevligt att tjåla med skogsgläntegänget! Nästan alla var på plats, och det var kul att träffa dem igen. 


Tanken finns att åka dit oftare, men det är oftast nånting som kommer emellan, men idag hade vi inget för oss och Måns var utsövd och mätt så då tog vi oss en tur dit. Och tiden var också bra för vi åkte dit mitt i rasterna och det var perfekt för då hade personalen tid att prata med oss =) 


Det charmiga Måns-leendet hade han förstås packat med sig så han charmade för fullt =)


Efter att Ida var hämtad och vi kommit hem, somnade Måns i vagnen, nöjd och belåten med massa intryck att bearbeta. Det är kul, men jobbigt att hälsa på tycker Liten. Mamman var också trött när vi kom hem, men att lägga sig var inte att tala om för det var bara att serva dottern med mellis, sen byggde vi pussel. Lugn lek när mamma är trött är perfekt. 


Tack för idag alla goa arbetskamrater! =)


Av Louise Bertilsson - 16 juni 2014 10:06

Snubblade över det här och ville dela med mig. 


 



Det finns en anledning till att det ser ut som det gör hemma även hos oss alltså =)



Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards