Loja har ordet!

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Louise Bertilsson - 17 juni 2014 21:16

Måns lämnar startgroparna och firar sin 8-månadersdag med att lära sig sitta. Minst 5 minuter satt han. Helt själv! Å det syntes på honom att han var stolt över sig själv.

Gissar att det är överflödigt att skriva att även hans mamma och pappa var fjantigt stolta?!

Bildbevis kommer sen såklart :-)

Av Louise Bertilsson - 17 juni 2014 10:45

I söndags hade jag träslöjd. Jag fick till slut till en mall som jag sedan sågade ut med sticksågen. 


   


Sandpapprade (eller vad jag nu gjorde, det låter jag vara osagt, men det fungerade som ett sandpapper iallafall och det är ju huvudsaken. HAHA!)


Nu måste kvistlack inhandlas, sen ska de målas vita. Återkommer med resultatet, men det bådar gott tycker jag =)

Av Louise Bertilsson - 17 juni 2014 09:52

Idag blir lilla bebisen 8 månader och nu i dagarna borde jag komma med nya siffror, men BVC hade semester så på måndag ska vi dit. Vi får med andra ord hållas till tåls några dagar till innan jag kan siffer-uppdatera. 


Det ska bli väldigt spännande att se hur det ser ut då. Alltid lika spännande att lägga lilla nakenfisen på vågen och se vad siffrorna stannar på. Längden blir också kul att se om det hänt nåt på, för han har inte vuxit så snabbt i längd de senaste gångerna. BVC ville att vi skulle hålla koll på det, men hur 17 gör man då? ;) Det går väl bara att se när vi kommer dit och mäter honom? För man kan väl inte påverka längden på nåt annat sätt, eller? 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards