Loja har ordet!

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Louise Bertilsson - 5 juni 2014 22:28

Idag har jag och barnen haft en riktig innedag. Ida är lite förkyld och snorig så vi har bara tagit det lugnt.

Målat.

Filmmys.

Pussel.

Armbandsbygge;

Hon är jätteduktig på att göra fina armband. Det märks att hon tycker att det är kul.

Vi har spelat spel också;

Bamses yatzy. Det var för svårt för henne än så länge men den första delen klarade hon. Så den spelades om och om igen :-)

Lillebror har roat sig med att manövrera gymmet. Han trasslade in sig i bågarna som går över gymmet. Det går vilt till i gymmet. Han tittar upp och ler. Jag vann! Typ.

Sova måste man ju göra också när man är liten. Måns lyckades somna på sidan.... ser inte så skönt ut tycker jag. Men men...

Imorgon hoppas vi att dagen inte innehåller lika mycket snor som idag. Det återstår att se. God natt.

Av Louise Bertilsson - 5 juni 2014 10:00

När Anders gick till jobbet såg det ut så här i spjälis: 


 


Sötaste killen sover. Men han har vaknat några gånger under natten för så här ordnat brukar inte täcket/filten vara på morgonen... 



Sekunden efter såg det ut så här: 


 


Nu börjar det likna hur det brukar se ut. En bebis som ligger lite huller om buller i sitt babynest i spjälis och täcket i fotändan. 




 


Jag lyfte över Måns i min säng, och han somnade om en liten stund. 



   


Ida har krypit upp i sängen när Anders gjorde sig klar för att gå till jobbet, och somnade om bredvid mig <3


Morgonmys på hög nivå, klockan halv åtta hos mig =)


Vi brukar inte sova riktigt såå länge, men det händer. Speciellt dagar som denna när vi inte har nån tid att passa. 


Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards