Loja har ordet!

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Louise Bertilsson - 8 maj 2009 21:02

Nu har vi ganska nyligen kommit hem från kalaset. Och precis som jag trodde så blev det både smörgåstårta och tårta (det brukar nämligen vara så).


Och som jag berättade så svängde vi in på Möblerabutiken och fick våra skruvar. Vi hamnade även i en vinkel-hörnsoffa som var enormt SKÖN och SNYGG!

Men nej, det är inte meningen att vi ska köpa nån soffa nu, men senare i år kanske vi slår till.. Man vet aldrig.. Men det brukar ju vara så att när man väl börjat kolla på nåt så brukar man tids nog köpa det.

Av Louise Bertilsson - 8 maj 2009 16:13

Nu är det alldeles strax dags att åka till Ludvika och hem till Anders föräldrar. Det är nämligen så att vi ska på födelsedagskalas lite i förskott eftersom Anders mamma fyller år.

Har hört rykten om att det blir smörgåstårta!


Men innan kalaset ska vi till Möblerabutiken och hämta några skruvar som inte följde med hyllorna som vi nyss köpt och som levererades hem till oss idag.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards