Loja har ordet!

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Louise Bertilsson - 23 maj 2009 18:51

Jag kom på att jag inte har beättat vad vi tyckte om filmen vi såg på bio igår.


Gillar du Natt på museet 1 så kommer du garanterat att gilla Natt på museet 2 också!


Ben Stiller är suverän i rollen som nattvakten Larry. Och alla museiföremål är också kanonbra!


En mycket rolig, spännande och sevärd film är min sammanfattning.


Se den vetja!

Av Louise Bertilsson - 23 maj 2009 17:58

Nu har jag precit haft invigning av nya trimmern.


Måste säga att det var ett kanonbra pryl.


Som väntat så var det lite ovant med en lååååång sladd att hålla reda på, men det gick bättre än vad jag trodde.


Jag trimmade hela gården, så nu är det snyggt och fint i alla kanter, längs diket, runt äppelträden och under buskarna.

Av Louise Bertilsson - 23 maj 2009 14:24

Nu har jag, med lite hjälp av Anders, grävt upp pionen och brudslöjan från rabatten på framsidan.


Jag grävde nya gropar och planterade dem på sidan av huset vid uteplatsen.


Nu börjar jag kunna säga ajöken adjö till rabatten!!! =)

Av Louise Bertilsson - 23 maj 2009 11:43

Vi har precis kommit hem från att ha varit till Humboberget (soptippen) och slängt skräp.


En hel släpkärra med gammalt skrot och sånt hade vi med oss. Bland annat kartonger, batterier, lysrörslampor, alla plastlister som setat i köket, lite blandad elektronik, det gamla bruna äckliga kaklet, rosornas klätterställningar som tidigare var i rabatten på framsidan, och en hel del annat också.


Känns skönt att bara kunna åka till Humbo och slänga det man inte vill ha kvar!!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards