Loja har ordet!

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Louise Bertilsson - 9 maj 2009 19:53

Nu har vi dörrfoder på 3 dörrar.

Anders och hans pappa hade nämligen ett ryck idag, och det blev verkligen kanonsnyggt!


Bra jobbat!


Det har förresten blåst stormvindar idag. Tvättställningen som jag hade på balkongen har blåst ner flera gånger så jag har varit tvungen att komma till undsättning. Men en sak är säker när det blåser, och det är att tvätten blir torr iallafall.

Av Louise Bertilsson - 9 maj 2009 15:20

Letar på internet efter låten Ramanagaram, av Ted Gärdestad, men kan inte hitta en enda skiva där den finns. Är det nån som vet vilken skiva den är med på?

Av Louise Bertilsson - 9 maj 2009 11:36

Nu har jag rivit bort all matta i trappen. Det gick ganska lätt överlag, men på ett trappsteg gick mattan sönder en aningens aningen i en kant, och då var jag tvungen att ta stämjärn och hacka loss den. Förutom denna lilla fadäs så gick det oerhört bra att dra loss mattan.


Eventuellt att jag kommer få lite ont i händerna efter detta projekt, det är ju inte direkt nån vardagssyssla om man säger så.


Time to hänga tvätt!

Hoppas att det inte börjar regna så att sängkläderna torkar ute.

Av Louise Bertilsson - 9 maj 2009 09:57

...i trappen kommer Golvfirman att lägga in till oss på måndag. Projektledaren, eller vad man ska kalla honom, ringde nyss och informerade om att de kommer på måndag om inga oförväntade sjukdomar inträffar.


Så nu är det dags att riva matta igen!

Men först ska jag slänga i en tvättmaskin och vattna blommorna, så att inte de stackars liven glöms bort...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards