Loja har ordet!

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Louise Bertilsson - 22 maj 2009 22:05

Måste ju berätta att vi har fått en ny familjemedlem som flyttade in hos oss idag.


Nytillskottet är av släktet el-trimmers och heter Bosch.

Han är grön och fin och lätt att bära.


Det enda som är ovant med den här trimmern är att det är en sjuhelsikes lång svans/sladd som man ska hålla reda på.

Jag är ju van vid en bensindriven som man kan bära hur man vill och gå hur långt man vill med. Men nu lär jag lära om så att det inte sker nån fadäs när jag är ute och har gräsvård.


Bara för att vi har köpt en ny trimmer så innebär det inte att vi kommer att svika den andra. Den kommer att få tjänstgöra när det handlar om lite längre och tjockare gräs.


Eventuellt blir det invigning imorn av nya Bosch.

Av Louise Bertilsson - 22 maj 2009 22:02

Kände ett behov att besvara dina frågor:


Ja, jag rekommenderar boken Gunillas man försvann. Den är klart läsvärd, och man blir stundtals väldigt arg och besviken på hur en människa kan agera.. Läs den!


Och om du kollar i inlägget som heter dunk, dunk, dunk så finns receptet på spagettikaka där. Jättegott! Dina barn borde gilla det! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards