Loja har ordet!

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Louise Bertilsson - 4 juni 2009 17:22

Kom precis på att jag måste paketera julklappar tills imorn.


Ooops, nu blev det visst nåt fel.. Födelsedagspresent menar jag förstås.


Vimsiga jag!


Tror iallafall att vi har nåt acceptabelt presentpapper så att det slipper vara tomtar på paketen i juni.

Av Louise Bertilsson - 4 juni 2009 17:01

Igår kväll bestämde jag och Anders oss för att äta pannkaka imorn kväll (läs idag). Så vi tog upp rårörda jordgubbar ur frysen och gick å la oss.


Idag när jag kom till jobbet kom jag på att det är torsdag, vilket ibland innebär pannkaka (och idag förstås var det tunnpannkaka). Gott.


Så jag skickade iväg ett SMS till Anders och bad han slunga ihop en tjockpannkakesmet istället så blir det liiite skillnad iallafall.

Kanske ska lyxa till det med att ha lite glass på också för en gångs skull.


Ibland kan det bli såna här riktiga matkrockar, men vem pratar om det om 100 år?! =)

Av Louise Bertilsson - 4 juni 2009 10:35

Herregud vad det är irriterande när barngruppens antal tillåter att man går ifrån och skriver ut portfoliobilderna och mailen inte funkar. Skickade nämligen upp bilderna till mig själv igår så att jag lätt skulle komma åt dem på jobbet, men tji fick jag!


MORR!!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards