Loja har ordet!

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Louise Bertilsson - 22 juni 2009 22:26

Innan jag går och lägger mig måste jag bara visa dig hur rutten limbräbalken var som höll upp hela balkongen.


Till höger på bilden ser du hur den delen som var frisk och stark såg ut, och till vänster på bilden ser du den ruttna delen.


Den ruttna delen gick mitt itu när de hade sågat ner den. Och DEN har vi gått på, det hade ju kunnat hända en olycka när som helst. Vi har haft tur!


Natti natti.

Av Louise Bertilsson - 22 juni 2009 22:17

Jag kom förresten på att jag har glömt att tacka så hemskt mycket för den glada överraskningen jag fick se i kylskåpet när jag kom hem från jobbet tidigare idag.


Jordgubbar!!


TACK!

Av Louise Bertilsson - 22 juni 2009 21:36

Nu har jag precis kommit hem från att ha ätit väldigt god kall-planka med mina arbetskamrater. Nästan alla ska tilläggas, synd att du inte kunde komma.


Det var iallafall en väldigt trevlig kväll. Vi satt ute och åt och pratade en massa. Och god efterrätt var det också!  


När vi skulle sätta oss i bilen hem (jag var chaufför till mig och 2 andra) så berömde de våran fina, rena och välvårdade bil. Det är alltid kul att höra!!


Nu är det dags att gå å duscha.


Och jag måste berömma Anders och hans pappa än en gång för deras arbete med att riva balkongen. Bra jobbat grabbar!!

Av Louise Bertilsson - 22 juni 2009 17:38

Nu är hela balkongen nere. Allt är vilken minut som helst rivet och klart.

Anders och hans pappa har jobbat på bra nu under eftermiddagen!!


Förutom att det blev tomt på huset så är hela framsidan full av söndersågade brädor, balkar och stolpar.. Och för att inte tala om allt flis som yrde i luften eftersom brädorna var så himla ruttna!


Bilder kommer, men inte just nu för jag ska gå och "pudra näsan" inför kvällens middag med arbetskamraterna.

Av Louise Bertilsson - 22 juni 2009 09:18

Inget är som väntans tider...


Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards