Loja har ordet!

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Louise Bertilsson - 24 juni 2009 21:59

Jag kom på att jag har glömt att berätta att jag försov mig i morse.


Började jobba 06.30 och hade därför ställt klockan på 05.15 så att jag skulle kunna läsa tidningen, äta frukost och göra mig i ordning i lugn och ro.


Men i vanlig ordning så tänkte jag att jag skulle ligga några minuter till bara efter att klockan hade ringt.


Men...


Många minuter blev det. 05.50 vaknade jag med ett ryck. Studsade ur sängen och skrev ett SMS till personalen som börjar samtidigt som mig att jag nyss hade vaknat men att jag skulle skynda mig till jobbet.


06.24 ställde jag cykeln i cykelstället vid jobbet. Jag hann, med råge!!


Tänk att man kan vara ruskigt snabb ibland!


Nu är det dags att krypa till kojs.


Natti natti.

Av Louise Bertilsson - 24 juni 2009 18:38

...med att komma på maträtter som går ganska snabbt att göra, tack!


Vi hade världens probem nu ikväll när vi skulle äta, höll knappt på att bli nån mat alls.. så frustrerad var jag...

Av Louise Bertilsson - 24 juni 2009 16:02

Eftre jobbet idag åkte vi till Hamnkiosken och åt glass. Var sugen på kulglass men det fanns ingen smak som föll mig i smaken.. Så jag valde en daimstrut i stället, inte fy skam det heller!


Sen bar det av till Humboberget (soptippen) för att kasta ett släplass med ruttna balkongdelar. Men gissa om vi blev snopna när det var igenbommat. Vi var helt säkra på att det var öppet idag, men så var inte fallet.

Så nu vet Anders vad han lär göra imorn när jag är på jobbet, det får lov att bli en tur till tippen.


Vi åkte till Golvfirman i Morgårdshammar istället för att köpa färg till väggarna i grovköket. Matchade med tapeten i köket så det blev en ljusgrå nyans. Tror att det kommer bli kanonbra!

Köpte även lasyr till panelen nere i hallen. Väldigt praktiskt att det fanns en färg som man kan måla på underlag som är lackat. Vi trodde ju inte det först, så vi var inställda på att behöva täckmåla panelen, så det blev en glad överraskning.


Nu ska jag gå ut och sätta mig på balkongen höll jag på att säga, men det blir ju lite svårt.. Får nog bli gräset istället.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards