Loja har ordet!

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Louise Bertilsson - 7 juni 2009 18:48

Måndag imorn igen, börjar 06.30 så det gäller att göra klart så mycket som möjligt redan ikväll så att det går smidigt imorn bitti.

Rutiner är a och o på mornarna, i alla fall när det gäller mig och min beslutsångest.

Vid det här laget har du nog redan hajat att det är kläder jag pratar om =)


Garderoben, se upp för nu kommer jag!!

Av Louise Bertilsson - 7 juni 2009 12:36

Tänk att det ska vara så svårt att bli kompis med en symaskin...

Jag har haft världens fight med den idag om hur man sätter i undertråden utan att det ska bli skatbo, samt hur man spolar.


Jag lyckades till slut efter att ha ödslat en massa energi på att bli riktigt förbannad. Helst av allt hade jag velat slänga ut symaskinen genom fönstret, men det hade blivit en dyr historia, så jag lät bli.


Det gick åt en hel hög med svärord kan jag lova.


Nu vet jag varför jag hatade syslöjd i skolan!!


Efter många om och men så lyckades jag faktiskt sy en gardin.

Det som i morse enbart var ett tygstycke har nu blivit en kappa och hänger så fint i datarummet.


Stolt över att jag lyckades och nöjd med resultatet!  (bilden ger dock inte en rättvis bild av färgerna, men modellen syns ju)

Av Louise Bertilsson - 7 juni 2009 08:55

Hallå? Vart tog det fina vädret vägen?

Vill sitta ute å mysa idag, men om jag ska göra det behöver jag en massa varma kläder på mig och det var väl inte riktigt det jag hade tänkt mig...


Anders gick precis ut i garaget för att fortsätta UFS-vården. Jag tror nog att vi kommer att ha världens gladaste bil när han är klar! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards