Loja har ordet!

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Louise Bertilsson - 21 juni 2009 21:34

Har nyss kollat på Astrid Lindgrens film om Skrållan, Knorrhane och Ruskprick. Bra film, synd att denna fantastiska författare har lämnat oss.

Nu blir det inga fler historier och berättelser i sann Astrid Lindgren-anda...Men vi är glada åt allt det hon gjorde.


Nu är det dags att ge gaddarna en omgång, sen hänga tvätt.  


Natti natti.

Av Louise Bertilsson - 21 juni 2009 16:01

Nu har vi börjat förbereda projekt grovköket som ligger i anslutning till köket.


Anders sågade ner röret som en gång har varit anslutning till ett torkskåp och jag tvättade väggarna med målartvätt och sen spacklade vi väggarna där det behövdes.


Om jag får säga det själv så tycker jag faktiskt att vi är duktiga!

Av Louise Bertilsson - 21 juni 2009 14:27

Har fått en ny favoritfrukt, nämligen ananas.

Vad är godare än att äta färsk ananas en varm sommardag?

Ananas konkurrerar till och med ut melon som annars förknippas med sommar.


Har precis gjort i ordning ett fat med ananas-bitar som jag ska hugga in på nu!


Vilken är din bästa sommarfrukt?

Av Louise Bertilsson - 21 juni 2009 10:34

Nu är hela balkonggolvet borta.

Jag försökte hjälpa Anders med att stå på stegen bredvid honom och riva i ena änden av plankan och han i den andra.. men det gick inte som planerat. Jag stod och höll krampaktigt i en pelare så det blev inte så mycket gjort för min del.

Klättrade ner från stegen och höll mig nere på marken istället och tog bort brädorna som Anders tog ner.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards