Loja har ordet!

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Louise Bertilsson - 23 juni 2009 20:04

Idag har arbetsdagen gått sakta fram.

Men när den började lida mot sitt slut så kom Anders och hämtade mig eftersom vi skulle åka till Ludvika och köpa sista lasset med brädor till balkongen. Passade även på att handla på MM innan hemfärd.


Nu har vi alltså kört hem alla brädor som behövs.


Vi har till och med lassat av dem i garaget så nu är det bara för balkongnissen att börja bygga. 

Eller nej förresten, det är ju lite som ska målas först + att några brädor i panelen behöver bytas. 


Brädbytet ska Anders pula med om kvällarna när det blivit lite svalare ute. Det är ingen höjdare att hålla på att greja i gassande solsken heller! 

Det är NOG drygt att försöka hålla barnen på jobbet i skuggan om dagarna så de inte bränner sina små kroppar. Jag söker även skugga för min egen skull för jag har bestämt mig för att INTE bränna mig i år!! Det är så fruktansvärt onödigt!! Jag har blivit klok som inser det måste jag säga! =)


Nu ska jag gå å äta jordgubbar och glass. Mums filibabba!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards