Loja har ordet!

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Louise Bertilsson - 15 juni 2009 21:13

Zappade runt lite på tv:n och fastnade på ett program på kanal 5 som handlade om människor som var kära i föremål. Sjukt om du frågar mig, tror att jag slumrade till lite för vips så hade det gått 15 minuter av programmet. SÅÅ intressant var det, eller inte!

Jag slog av tv:n och tog en dusch istället.


Nu funderar jag faktiskt på om jag skulle gå å lägga mig och läsa. Anders är på personalfest och jag har ingen aning om när han kommer hem. Det är trist att vara ensam. Ibland är det skönt, men ibland är det megatrist. Idag är en sån trist dag att vara själv, tiden går så sakta.

Tror faktiskt att jag tar fram kläder till imorn, borstar gaddarna och kryper ner under täcket och läser en stund. Sen så får vi väl se om Anders hinner hem innan jag somnar... Jag börjar 06.30 imorn så risken finns väl att jag redan har hunnit sluta ögonen för natten innan han kommer hem.


Natti natti.

Av Louise Bertilsson - 15 juni 2009 17:24

Direkt när jag kom hem från jobbet idag så förberedde jag maten som jag strax ska laga. Jag skar kycklingfiléerna i bitar, skalade och skivade potatis grovt och la det sedan i ett kallt vattenbad så att de håller sig fina.


Sen bar det av ut i garaget för att rulla fram gräsklipparen. Och nu har jag precis kommit in från att ha klippt gräset. Hann precis stänga dörren efter mig så började det regna. Tur! 


Dags att sätta på ugnen.

Av Louise Bertilsson - 15 juni 2009 17:16

Igår slogs rekord för antal besökare/dag i min blogg. 32 stycken!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards