Loja har ordet!

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

pappershärva

Av Louise Bertilsson - 30 januari 2011 10:34

Finns inte ord för hur mycket papper man samlar på sig. Och när man väl tar tag i dessa högar av papper så tar det riktigt lång tid. Har nämligen nyss gjort ett pappersryck och rensat och satt in i pärmar. Skönt nu när det är klart. Men att det ska vara såå svårt att hålla ordning kontinuerligt och slippa högarna som annars lätt blir... måste bli en skärpning på det området tror jag visst bestämt.

 
 
Ingen bild

Farmor

30 januari 2011 13:26

Gör som i gamla goda tider - sätt papper och kvitton på en spik. Fast de hade väl inte så mycket att arkivera då.

Louise Bertilsson

30 januari 2011 14:37

Nej det var ingen bra idé. Provisoriska lösningar finns det gott om, men det svåra är ju att få det att funka i längden. ATT man verkligen lägger pappren där de ska vara istället för på hög.

 
Ingrid

Ingrid

31 januari 2011 19:41

SKulle till att kommentera under "avloppsrensning, haha så då hoppas jag ner till "pappershärvan istället" =)
Alltså det är inte sant vilken KULA du har.. jag har läst ikapp tillbaka in i slutetpå November.. jag måste ha lyckats kika in som snabbast när du inte skrivit något om maggen & pyst igen... SKÄMS SOM JAG VET INTE VAD!!!! Men nu ska jag verkligen skärpa till mig och vara in så ofta jag bara kan för DET HÄR vill jag INTE missa för allt i världen!!!!!! =)
Guu så skoj!!!!!!!!!!!!!!! =)
JÄTTEJÄTTEJÄTTEROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!
Kramar i TUSEN TUSEN!!!!

http://iddeh.bloggplatsen.se

Louise Bertilsson

1 februari 2011 12:30

Nu kom den efterlängtade kommentaren Ingrid!! =) Kul att du kommer följa med i svängarna nu så du inte missar prinsessans tillväxt, hehe! =) KRAM och välkommen tillbaka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Bertilsson - 7 januari 2017 10:52


Av Louise Bertilsson - 20 oktober 2016 16:53

Nästa helg blir det vintertid, klockorna ska flyttas. Kände att jag måste börja i god tid... Har redan flyttat klockan från sovrummet till vardagsrummet och klockan från vardagsrummet till badrummet. Svårast var mikroklockan. Nu är hela mikron i sov...

ego

Av Louise Bertilsson - 8 augusti 2016 19:49


före och efter

Av Louise Bertilsson - 30 juli 2016 19:59

Jag har bestämt mig. Jag kommer att lägga upp nån bildbomb ibland, men mer än så blir det nog inte just nu. Känner inte för att skriva, så ni får nöja er med lite bilder. Men en vacker dag kanske jag kommer tillbaka om det är nån som vill läsa mina o...

Av Louise Bertilsson - 20 juli 2016 12:57

För att jag måste.. Bara därför. Jag är snart 32 år och jag inser att jag fortfarande har så många obesvarade frågor. Jag har till exempel aldrig fått reda på ifall Sarah kom till hörnet vid 7-eleven eller hur man tar den blå vägen hem... va...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards