Loja har ordet!

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Louise Bertilsson - 15 november 2011 12:26

Idag har jag och Ida (och mina 3 mammalediga jobbarkompisar med barn) tillbringat förmiddagen på Öppna förskolan. Det var riktigt trevligt, mycket barn och mycket mammor (men även ett par pappor) var där med sina barn. Olika åldrar på barnen, Ida var nog bland de yngsta.


Vi var med på sångstunden, och Ida hade ett stort leende på läpparna när vi sjöng. Kul att hon tyckte om det!!


Det var första gången vi var på Öppna förskolan - och fler kommer det garanterat bli!  Hade dock önskat att det var på onsdagar istället för den dagen är ju sååå lång. Men men, man kan inte få allt som man vill ;) Är glad att det överhuvudtaget finns Öppna förskolan i lilla Smedjebacken! =)


När vi kom hem var Ida hungrig. Och jättetröttis! Hon fick lite välling och McMjölk, och nu sover hon så sött ute i vagnen. Ska strax sätta på mig kläderna jag också å gå ut och få lite solsken på kinderna. Det är bäst att fånga solen de dagar den visar sig...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards