Loja har ordet!

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Louise Bertilsson - 19 november 2011 08:12

Gårdagskvällen bådade gott eftersom Ida somnade ovaggad trött av febern. Hon sov som en stock i 1 timme. Sen vaknade hon och var pigg. Jättepigg. Vi försökte med både det ena och det andra, hon erbjöds till och med att sova i min säng.. men nej... Så hon fick vara vaken och leka lite med klossen och pappan. 2 timmar var hon vaken. Sen sov hon ytterligare 2 timmar. Sen bajsade hon. Och var återigen pigg. Åt mat. Lite mer än en timme tog det den här gången innan hon somnade om. Men sen sov hon faktiskt ganska bra ända till kl 5.30 Men hon somnade om igen och vaknade 6.30 Då tyckte jag att det var okej att gå upp, så det gjorde vi. Och nu har hon nyss ätit frukost - lite välling och sen McMjölk.


Febern är bättre idag. Hon är fortfarande trött, men det är inte så konstigt med tanke på den tokiga natten. Mamman är också trött. Pappan fick sovmorgon. Men trots att Ida är trött och lite hängig så är hon som vanligt väldigt glad, hon jollrar som allra bäst här bredvid i soffan =)


Nu ska jag duscha.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards