Loja har ordet!

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Louise Bertilsson - 21 november 2011 20:24

Gör ett inlägg tillägnat min morfar som inte finns bland oss nå mer, men är ändå så nära. Idag har det gått 8 år sedan du gjorde din sista resa, och jag kommer aldrig sluta sakna dig. Du är min morfar, var min morfar, och kommer alltid att vara det. Det kan ingen ta ifrån dig och mig. 


Ibland kan jag låta tankarna sväva iväg, tankarna på dig, minnen med dig. Och tårarna kommer, jag låter de komma för jag saknar dig! Jag tänker bland annat på hur tokig du var - jag skulle göra vad som helst för att få dansa med dig såsom du dansade med mig när jag var liten, och de tokiga hälsningarna du brukade göra bakom din rygg =) 


Jag tänker även på allt du har missat; vårt hus, vårt bröllop, vår lilla dotter och hennes dop, och mycket mycket mer. Det är mycket som jag skulle vilja visa dig. Men jag vet att du ser ändå även fast vi inte kan se dig. Men vi ser dig och har dig i våra hjärtan, älskade morfar!

Av Louise Bertilsson - 21 november 2011 16:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards