Loja har ordet!

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Louise Bertilsson - 19 augusti 2012 16:37

Ibland är det svårt att förklara ett ljud. Svårt att förklara hur man upplever att ett ljud låter. Det jag försöker säga är att det är svårt att förklara hur Anders låter när han vänder sig i sömnen. Han låter och beter sig som en ångvält. Eller en torktumlare om man så vill. Högt och ljudligt är det iallafall. Och jag blir störd, fruktansvärt störd av det. Så jag puttar och "slår" för att han ska ge sig. Men ibland hjälper inte det. Han reagerar liksom inte! Då får man ta till lite mer avancerade metoder. I natt blev det ko-attack! Jag brukar ta det som är närmast, och i natt var det en gosedjursko som var närmast till hands. DÅ reagerade Anders iallafall som tur var och jag kunde somna om igen. 


En stund fick jag iallafall sova innan det var dags för nästa puttning. 


Vissa nätter är värre än andra och i natt var det en torktumlar-natt. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards