Loja har ordet!

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Louise Bertilsson - 22 augusti 2012 18:05

Natten till idag var jättebra. Vi sov gott alla 3 hela natten. Ida vaknade strax före halv 7 efter en hel natts sömn. Och då var jag redan på jobbet eftersom jag hade öppning. Så 06.18 parkerade jag min cykel i cykelstället. Först på plats var jag dessutom. 


På förmiddagen var Anders med Ida på ett högljutt besök på BVC. Vi tyckte det var lite kul att få uppdaterade siffror på Idas längd och vikt, så vi bokade in ett besök nu när hon är 15 månader. Anders tyckte inte att besöket var särskilt trevlig idag, för Ida skrek sig igenom hela besök. Stundtals var hon helt hysterisk och otröstbar, och hon blev inte glad igen förrän de var ute i bilen och på väg därifrån. Lilla gumman är en blyg och försiktig liten tjej på 80 cm och 9670 g. Mellan skriken hann Anders iallafall höra att hon följer sina kurvor jättebra och att allt ser superfint ut! Och det var ju precis det vi ville höra =)


Efter jobbet idag åkte vi till Ludvika för att gå på stan en liten stund och sen veckohandla på Willys. Jag slutar aldrig förvånas över hur mycket mat man får för pengarna på den affären. Willys är stans absolut kallaste affär, men också den billigaste! Absolut mer mat för pengarna.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards