Loja har ordet!

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Louise Bertilsson - 21 augusti 2012 16:25

Det är härligt att få skratta så där hjärtligt. Du vet när man viker sig av skratt och tårarna bara rinner. Det hände mig idag. Jag låg dubbelvikt i soffan på jobbet och tårarna rann. Jag höll på att dö av skratt!! Och nej, jag har ingen aning om vad det var som var så kul. Antagligen ingenting, men ändå var det kul liksom. 


Trött var jag också. Det blir lätt så när man försökt med det omöjliga uppdraget att få en liten prinsessa att somna om mitt i natten. Ida var nämligen klarvaken. Länge. Väldigt länge. På tok för länge. Och då blir man pigg, fast man samtidigt är jättetrött. 


Det sägs ju att tröttheten är som värst 2 dagar efter, så det ska bli spännande att se hur jag kommer upp i tid imorn - öppnar nämligen på jobbet imorn så det gäller att ställa klockan på ottan. 


Vi var ute i regnet på förmiddagen, och sen vid 15 när jag slutade jobbet så var det strålande sol och jättevarmt. Knepigt väder! Men skönt var det att det slog om iallafall. Det tackar vi för. 


Jag och Ida gick till lekparken när jag kom hem från jobbet. Hon såg/hörde barnen som var där och lekte så då gick vi dit. Kul med sällskap - både för mamman och för Ida! Så en lekparks-date fick det bli =)


Nu ska jag strax börja fundra på maten. Fisk står det på dagens meny. Tror faktiskt att det lutar åt tonfisksås. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards