Loja har ordet!

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Louise Bertilsson - 30 augusti 2012 20:39

Tassade på tå när jag ganska nyligen kom hem från höstens första personalmöte - ville ju inte riskera att väcka Det bästa som finns som förhoppningsvis skulle ligga och sova i spjälis. Och japp, hon låg där och sov så sött när jag kikade in. Det finns väl inget som ser så rogivande ut som när ett barn sover. Aja, det var en liten parentes i inlägget om mötet. 


Det här personalmötet var det första i höst. Mitt första möte på 1 år och 4 månader. Den här gången var alla inom barnomsorgen och fritids samlade för ett gemensamt möte. Mycket info skulle ut till alla så det var ju smart att samla alla. 


Personligen föredrar jag att kvällsmötena ligger i början av veckan (helst måndag, eller möjligen tisdag), för då känns veckan inte så lång. Nu när det var på en torsdag blir veckan på nåt konstigt sätt att kännas längre. Mycket längre. Men men, det är ju bara att gilla läget. Månadagar är i allafall i mina ögon den bästa "mötesdagen". 


Slutade tidigt idag från jobbet så jag tänkte att jag skulle klippa gräset när jag kom hem. Men mina planer regnade bort... 



Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards