Loja har ordet!

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Louise Bertilsson - 31 augusti 2012 21:15

Fredag idag. Det innebär att det var en vecka sen jag opererade bort några leverfläckar. Och idag åkte stygnen ut. Sjuksyrran som tog bort dem sa att såren hade läkt bra. Hon berättade för mig att det var ett stygn på 2 sår, och på det största såret var det 4 stygn. Hon förstod att den stora leverfläcken som satt precis under bh-bandet var ivägen när den var SÅÅ stor! Och ja, det är skönt att ha fått bort den. Men nu kliar det istället eftersom det fortfarande är ett sår som behöver lite mer tid på sig än de andra att läka. När plåstren togs bort för att bytas nu på kvällen så såg det bokstavligt talat ut som en krater på 1,5 cm. Lite läskigt faktiskt. Är det meningen att det ska se ut som en krater tro, eller kommer det dra ihop sig??


På tisdag ska jag iallafall tillbaka till läkaren och visa några fler leverfläckar så får vi se om det blir mer operation eller inte. 


Nu är det snart dags för sängen, men först kvällens Postkodmiljonären som vi spelat in. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards